torsdag 26 juni 2008

Golfrunda # 1...

Första golfrundan på två år ikväll. Hur det gick? Så där. 35 slag på en sexhålsbana i Rotebro. Jag tror att banans par var 21, så jag hamnade ju en bit över. Grymt kul i alla fall, gick med J & G från jobbet. Det var inte för sista gången!

Det känns dock som det kryper på mig just nu. Alla dessa fästingar som finns i det höga gräset... *brr* Jag fick dessutom en del myggbett, men lite får man tåla.

Nu - dags för andra halvlek Spanien-Ryssland. Jag tror att jag håller lite extra på Ryssland, men Spanien borde ta hem det här.

2 kommentarer:

  1. Jag ska snart spela på den banan för första gången är det tänkt. Och med tanke på att du hade kul måste banan vara helt okej (de skryter rätt bra på hemsidan). :-)

    SvaraRadera
  2. Jo då, jag var lite impad faktiskt. Väldigt kortklippt gräs dock, bollen rullar som bara den. Dessutom har de en del ganska taskiga ruffområden där det är hyfsat enkelt att bli av med en boll eller två. Jag gick dock +-0, slog bort en och hittade en annan.

    Du kommer att få kul. Första gången du spelar, eller?

    SvaraRadera