fredag 31 augusti 2007

Mitt liv i Googlebilder

Jag har sett det här på så många sidor nu. Det är som jag heter: Varför inte jag också? Ursäkta kvalitén på bilderna, det var inte många bilder som jag ville spara (förutom nummer sex). Besvara frågorna genom att söka på svaret i Google, bildsökningen. Ta den första bilden du får fram för varje svar. Häpp!

Födelseår:








Sexuell läggning:










Vad söker jag hos en partner?








Förnamnet på min första hemliga barndomsförälskelse (Som vanligt har killen på bilden inget med brevet att göra):











Det sexigaste yrket:








Den hetaste kändisen:









Vad gör mig avtänd?









Förnamnet på den jag hade mitt första riktiga förhållande med:
















Ett kärlekspar på film TV som jag gillar:










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar