fredag 10 augusti 2007

Hänt sen sist...

Idag hjälpte svärmor mig att göra slingor. Tyvärr blev de i det närmaste morotsfärgade & mer än en aning mysko. Som tur var hade jag en extra förpackning hårfärgning hemma så jag färgade om det. Ännu mer mysko var det faktum att slingorna försvann helt och hållet.

Tråkigt väder ute. Vi har inte kunnat vara ute & fixa något med huset på hela dagen.

I onsdags var jag & J på bio och såg Evan den allsmäktige. Den var faktiskt inte så usel som jag trodde. Flera repliker var roliga och Steve Carell är faktiskt ganska rolig.

I går var jag & J på stan en sväng. Jag köpte en mörkrosa klänning & en svart skjorta, se nedan. Det fanns dock ganska mycket att kolla in på H&M, så jag återkommer efter lönen.
När jag kom hem fanns H&J2 här, med barnen. Kul, vi åt, pratade & visade upp det nymålade huset.














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar