onsdag 22 augusti 2007

Jag kom på att jag inte skrivit något på ett par dagar. Detta måste åtgärdas omedelbart. Varför har jag inte skrivit? En kombination av att det inte hänt något speciellt och att det kört ihop sig lite på jobbet. En av läroböckerna vi använder har bytt upplaga och då stämmer inte längre sidhänvisningarna. Inte så roligt och ganska så upprepande.

Jag ska snart gå hem från jobbet nu, klockan är mycket. Kanske Katt finns där ikväll också. I går höll jag på att få spel på katten. Under tiden vi satt och åt middag mjauade han helt hjärteskärande och tittade då och då in på oss genom altandörren i vardagsrummet. Håller det på så här kommer jag att vara helt knäckt när det blir kallt. Jag gick ut & klappade katten i 30 minuter efter middagen. Jag hoppas att han inte rymt alltför långt ifrån. Snart blir det kallt och då är det skönt att kura ihop sig inomhus…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar