söndag 26 augusti 2007

Det blir lite begränsad datortid när man bara har en dator i hushållet. Nu har då jag köpt en ny dator som jag borde kunna få hem i morgon. Nu slipper jag slåss med Maken om vad som är viktigast - Hans pokerspelande eller mitt bloggande. Jag anser att det är en no-brainer, men det tycker ju han också...

Helgen har varit ganska aktiv. I går på dagen var vi på en av Sörmlands största loppisar, Lions loppis utanför Nykvarn. Kul ställe. Det finns så mycket olika saker, och det är ganska billigt.

På kvällen var vi hemma hos kompisar och åt middag. Kul, vi var 11 pers som satt & pratade. Jag förstod inte varför folk började bryta upp förrän jag kollade på klockan. Helt plötsligt var klockan 02.00. Vart tog tiden vägen?

I dag åkte jag & Maken för att hitta en present till H2. Jag hittade en bok av Astrid Lindgren som han inte hade. J verkade tycka att det var bra i alla fall. Sedan var vi på namnsdagskalas och levererade ovannämnda bok. Jag slapp göra middag i dag också, den här gången blev det grillat. Mumsigt!

FaceBook. Jag hajar fortfarande inte riktigt vad det är bra för. Det är dock ganska många i min bekanskapskrets som skaffar det, så vi får se hur länge jag håller mig kvar. Jag håller med annars, det är en klar risk för att fastna & bli beroende av *ännu* en sak på Internet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar