fredag 11 november 2005

Poker

Jag tänkte skriva något i går kväll. Lovar. Det blev bara så att Maken spelade lite poker på nätet. Han lovade att han skulle sitta en jättekort stund, "sedan kan vi umgås resten av kvällen" *. När det gått strax över en timme undrade jag varför han inte kommit ner ännu. Då visade det sig att han spelade en turnering. Den höll på till 22 ungefär. Jag stod & hejade på den sista halvtimmen. Efter det orkade jag varken umgås eller blogga utan stupade i säng. Hur det gick? Jo då, han kom 4:a av 260. Jag är mycket stolt. Han vill bli titulerad "Phil Ivey" eller "Daniel Negreanu" **. Det kommer ju att hända inom den närmaste framtiden***.

Annars funderar jag på julklappar & födelsedagspresenter just nu. Svårt att välja...


* Berömda sista ord.
** Grymt bra pokerspelare, favoriter hos både Maken & mig
*** Yeah, right...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar