lördag 26 november 2005

Pingpongboll

Det finns en del människor som jag verkligen inte tycker om. Jag har har aldrig träffat dem, kommer /förhoppningsvis/ aldrig att träffa dem, men jag känner ändå ett så stort förakt för dem. Eller så tycker jag bara synd om dem. Jag är inte riktigt säker. I vilket fall som helst så läser jag, i min otroliga dubbelmoral, allt jag ser om dem. Mycket högt upp på min lista kommer en kvinna som gör allt för att vara med i media: Linda Rosing. Förhoppningsvis kommer jag aldrig mer att skriva om henne, men nu måste jag eftersom den här artikeln finns i AB dag. Människan lämnar sin kille, blir ihop med en pokersnubbe, lämnar sedan denna pokersnubbe och går tillbaka till sitt ex igen. Hennes replik? "- Men jag vill inte att folk ska tro att jag går från kille till kille, säger Linda."

Nämenvisstserru... Den mänskliga pingpongbollen har talat. I synnerhet som att det stod i Expressen igår att "- Jag kommer att leva med Mikael, och kan studera honom i många olika situationer. Det kommer att vara jättebra för mina pokerkunskaper, säger Linda Rosing."

Usch. Nej, nu måste jag bli på bättre humör. Dags att åka & julpyssla. Och kanske, kanske, Linda tar det lugnt ett par dagar nu, och struntar i att ringa media med alla detaljer om sitt liv. Ska inte ens liv vara privat?

/TG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar