tisdag 8 november 2005

DVD-boxar

Jag satt under ett par timmar under lördagen & söndagen och tittade på Sex in the city, säsong 1. Oj så bra det var! Det var länge sedan jag såg dem i ordning, oftast blir det bara ett avsnitt här och där, när jag råkar på de ständiga repriserna på tv 3. Jag lånade den av A, och igår gjorde jag upp med henne att jag ska få säsong 2 & 3 på måndag. Hon köpte samlingsboxen, den som se ut som en skokartong. Den ska jag också ha. Sedan, när den är en aning billigare...

Det finns en del DVD-boxar som jag vill ha just nu. Desperate housewifes, Vita huset (säsong 3-6), Scrubs, Lost...

Fast just Lost började faktiskt Maken & jag titta på i helgen. Svärmor har bandat *alla* avsnitt som sänts. Så nu har vi då ett gäng videoband som vi ska titta genom. Jag har inte tittat på serien förut, men den verkar riktigt bra. I alla fall till och med andra avsnittet, vilket är så långt vi kommit. Sedan tröttnade vi på att spola varenda gång det blev reklam, vilket var ganska ofta. Vi ska nog se fler till helgen.

Förresten, det här var ju bara de DVD-boxar jag vill ha. Sedan kommer alla "vanliga" DVD-filmer som jag kan tänka mig också... Tja, det är i alla fall inte svårt att hitta presenter till mig *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar