måndag 28 november 2005

Måndag i sängen & Julkänslor

Nu kommer straffet för att jag gått utan mössa och vantar under de föregående veckorna. Jag har ont i halsen och min näsa kliar. Har legat hemma i soffan & sett på Sex And The City, s3. Precis när den var klar fick jag rycka ut på en jobbmission. Tur att jag hann se klart på den i alla fall... Nu har jag jobbat en timme. Jag är trött och ska börja se på säsong 4.

Förresten, det snöar! Riktig snö, inte den där slaskvarianten. OK, det *kommer* att bli den där slaskvarianten men just nu är det riktigt vackart. Vi behöver åka & köpa en snöskyffel.

Julkänslor, någon? Orkar jag kommer jag att skriva om vår årliga utflykt till Skansen senare i kväll eller i morgon. Jag vill ha ett eget lodjur! De är så söta. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar