torsdag 14 juni 2007

Sommar sommar sommaaar...

Jag har inte lyssnat på Sommar-programmen på ett par år, men i år ska jag nog göra just det. Det finns flera personer som jag vill lyssna på. Här finns en lista på vilka som ska vara med. Och här förstås!

De jag verkligen ska försöka komma ihåg att lyssna på är nog:
23 juni Ulf Lundell - musiker, författare, konstnär
24 juni Mark Levengood - programledare, skriftställare

2 juli Zinat Pirzadeh - ståuppkomiker, skådespelerska
4 juli Filip Hammar - programledare, journalist och Fredrik Wikingsson - programledare, journalist
9 juli Lars-Åke "Babsan" Wilhelmsson - klädskapare, artist
10 juli Åsa Linderborg - historiker, kulturskribent, författare
17 juli Camilla Läckberg - deckarförfattare
18 juli Göran Zachrisson - golfexpert, tv-kommentator
21 juli Peter Settman - programledare, producent
24 juli Martin Kellerman - serietecknare, skapare av "Rocky"

1 augusti Sophie Dow - journalist, chef Mindroom, bosatt i Skottland
3 augusti Mona Sahlin - partiordförande (s)
4 augusti Paolo Roberto - f.d proffsboxare, föreläsare, programledare
8 augusti Knut Knutson - auktionsförrättare, programledare Antikrundan SVT
10 augusti Filippa Reinfeldt - sjukvårdslandstingsråd Stockholms län (m)

Kom ihåg! Programmet går kl 13.05-14.30, vardagsrepris 22.15-23.40. Helgrepris 22.05-23.30. Annars finns de förmodligen sparade på webben också. Jag hade nog gärna haft ett program med Dick Harrison och ett med Fredrik Lindström också, men det här ser faktiskt ovanligt bra ut.

2 kommentarer:

  1. Dick sommarpratade 2003. Jag kan skicka dig ljudfilen om du vill ha den. :)

    Men visst vore det kul om han sommarpratade någon mer gång.

    SvaraRadera
  2. Det har jag totalmissat. Ja tack, jättegärna! Min mailadress finns i mina kontakter.

    SvaraRadera