tisdag 19 juni 2007

Metro

Metrobloggen har varit igång i en dag (?) och två av mina favoritbloggar är tydligen headhuntade dit. Både Konsumbloggen och Silverfisken finns numera med en annan adress. Jag får se till att ändra mina länkar sedan.

Sidorna var dock inte så snyggt ordnade. När jag sparade ner de nya adresserna var det tur att jag tänkte på att själv skriva in vilken sida det var jag sparade ner för tillfället. I alla fall i Firefox står det nämligen bara "Metrobloggen" som defaultnamn. Det är rubriken på *alla* bloggar. Så... personligt.

Jag vet inte, jag gillar enkla adresser, så att man lätt kan hitta. Dessutom blir det mer unikt. De verkar ha skyndat på processen en hel del. Det kanske blir snyggare & bättre sedan.

3 öre per gång någon läser på ens sida? OK, det kommer nog inte att bli aktuellt för mig. Med tanke på hur få personer som är här inne & kollar till mig så kanske jag kan köpa ett bugg i pensionspresent åt mig själv... :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar