söndag 3 juli 2011

Söndagen

Idag var barnen ganska trötta och kinkiga på förmiddagen. Förmodligen var det en reaktion på att de var igång hela dagen igår. Farfar kom hit och skulle kolla på kort och då tog jag med mig pojkarna ut en stund. Vi gick till lilla lekplatsen och det var inte bra. Vi gick till den större lekplatsen och det var inte bra det heller. Till slut gick vi tillbaka till den lilla lekplatsen och då gick det lite bättre.

När Farfar åkte hem åkte vi iväg för att äta lunch och få barnen att sova ett tag i bilen, vi skulle få besök på eftermiddagen och vi ville att barnen skulle få en chans att visa sig från den ljusa sidan. :)

När vi kom hem igen hann jag precis göra några chokladmuffins och sedan kom Hedda på besök med sin man. Roligt! De inväntar barnbesked och det är superspännande att få vänta med dem. Barnen fick var sin bok och de lästes redan ikväll vid sängdags.

Efter läggningen pratade jag med systerdotter S som kommer hit med man och barn nästa helg. Roligt! Jag har verkligen saknat dem och det ska blir hur kul som helst att introducera barnen för lite släkt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar