söndag 14 mars 2010

Söndag

Ganska lugn och skön dag. Svärföräldrarna kom hit och hjälpte oss med propproblemet. Det var en ljussensor på garagetaket som hade rostat sönder. Maken kopplade bort den och nu funkar propparna igen. Skönt!



Musikalen igår var helt OK. Storyn är kanske inte den mest originella, men dansen var suverän (Rennie Mirro o Karl Dyall, jag är otroligt imponerad!) och Johan Rheborg var riktigt rolig. Jag är även imponerad över Maria Lundqvists förmåga att låta som en mistlur. Hennes röst är helt fruktansvärd i föreställningen och jag vet ju att hon inte alls låter så annars. Kanske inte den bästa föreställning jag varit på, men helt klart sevärd.

Jag har kollat på "Bones", säsong 1 ikväll och är nästan klar med hela säsongen. Fortfarande en helt OK serie, men inte en "måste se".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar