lördag 13 mars 2010

Bloggtrött

Det finns tillräckligt mycket att göra ändå, hinner inte uppdatera så mycket. Kan dock meddela att solen skiner. Jag var på Systemet tidigare i dag och blev t o m så inspirerad att jag köpte årets första flaska rosévin. Vårkänslor!

Ikväll blir det teater. Vi ska se Singin' in the rain tillsammans med Svärföräldrarna. Riktigt taskig timing från min sida när jag bokade. Tänkte inte på att det skulle vara melodifestivalfinal just idag...

Min enda förhoppning är annars att svenska folket tar sitt förnuft till fånga och varken röstar på Pernilla Wahlgren eller Ola. Helst inte heller Jessica Andersson. Jag har inget mot dem som personer, men låtarna är verkligen inte bra!

Innan teatern har jag lovat att göra middag till oss alla här hemma. Det blir fläskfilégryta med potatis. Det blir nog gott, men just nu känner jag mig ganska seg. Hoppas det blir bättre sedan. Ha en jätteskön fortsättning på lördagen, det ska jag ha!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar