måndag 15 mars 2010

Inte så snyggt, nej.

Tidigt, måndag 15 mars 2010:

Har fått höra från A1 att datumen inte står med i mina inlägg längre, bara tiden. Attans. Dessutom tycker jag att layouten blivit fulare på sistone. Kan det bero på att jag främst bloggar via min iPhone, kanhända? Jag skulle i alla fall se det som mest troligt.

Ikväll lyckades äntligen jag och Maken se finalavsnittet av "På spåret". Bra final. Jag höll på Peter Apelgren/Helene Benno i brist på Hans Rosenfeldt eller Johan Wester, men Markus Birro/Johanna Koljonen är värdiga vinnare. Måste dock erkänna att det kändes skumt att *Maken*, denne urstockholmare förstod att vi var på väg till Göteborg innan Apelgren gjorde det...

Det har inte varit en helt bra helg. Både jag och Maken har gått runt och varit kinkiga på vart sitt håll. Tyvärr är inte huset så stort att vi kunnat undvika varandra fullkomligt. Vid sådana lägen är det oftast det bästa, har jag lärt mig. Jag har för övrigt hittat mitt livsmotto, apropå det där med att inte somna osams:


Nej, men god natt på er då... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar