fredag 7 oktober 2005

Överraskning

I morgon firar mina föräldrar guldbröllop. 50 år. Personligen tycker jag att det låter sjukt mycket. Jag & Maken har 48 ½ år kvar... Hur som helst ska vi alla syskon åka & överraska dem. Mina syskon bor ganska nära föräldrahemmet, det gör inte jag. Det blir nog fem-sex timmars bilresa i morgon. Och så lika långt hem på söndag. Vad gör man inte för sina dagars upphov? Tur att Maken kör större delen av vägen.

Det blir som sagt en överraskning så *shh* säg ingenting. Det ska bli kul att se mammas min. Hur jag kan vara så säker på att de inte kommer att läsa det här? Mamma hittar till Aftonbladet på nätet. That's it. I'm safe.

Därför blir det inget skrivande förrän söndag kväll nu. Inte för att jag vet om så många som läser det här, men i alla fall. Nu vet ni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar