tisdag 25 oktober 2005

Regn & rusk & poker

Jag är så glad för att jag slipper gå ut. Det har spöregnat hela kvällen och det låter jättekallt. Istället sitter jag inne vid en mjukt surrande dator & surfar. Livet är bra skönt ändå.

Kollade på Kommissionen förut, den har faktiskt blivit bättre. Det har blivit en vana att kolla på det varje tisdag, det måste vara ett gott tecken.

Jag blev sugen att spela lite poker, det var ett tag sedan. Tydligen så verkar det vara nåt programbyte på G så man kommer inte in på sidan. Synd, det var ett tag sedan jag spelade nu. Jag tappade sugen ett tag när det stod så mycket om BB-Linda & hennes pokerspel. Inte för att jag säger att jag är så bra, men hon är faktiskt bara för mycket! Poker är faktiskt kul. Jag kollar på WPT på 5:an varje vecka, det är intressant att se hur proffsen gör. Snart måste någon jag känner igen vara med på finalbordet, det var ett tag sedan nu. Med lite tur kanske Gus Hansen kan vara med & spela i finalen. Jag gillar hans spelstil, totalt orädd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar