torsdag 13 oktober 2005

Fotboll

Jag såg på matchen igår. Egentligen vet jag inte varför, jag är inte så där obeskrivligt intresserad av den sporten. De enda gånger jag tittar är när det är VM eller nåt liknande. Målen var snygga, men jag tycker att det var så segt tempo annars. Kan ju bero på det enkla faktum att Island hade behövt vinna med 12 mål för att Sverige inte skulle gå till VM.

Eftersom jag bott i Solna har jag också varit "tvungen" att gå på Råsunda på nån AIK-match. Helt OK, men jag ser fortfarande inte tjusningen. Förutom möjligtvis att fotbollsskillar ofta ser ganska bra ut...

Förmodligen var den största anledningen till mitt matchtittande att vi var hemma hos ett par kompisar och umgicks. Åt lite mat, pratade och hade på matchen. Mycket mer uthärdligt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar