söndag 16 oktober 2005

Höst.

OK, vart tog den där sköna värmen vägen? Det har varit en jättefin höst, solig & mysig, jättelänge nu. Inte längre. Det är 7 grader kallt ute. Det är nästan minusgrader. *brr*

Jag vill fira in hösten - som jag de facto gillar ganska mycket - med att gå på bio med Maken. Kommer vi då att kunna enas om en film? Kanske. Om jag inte envisas med att vilja se Matte söker husse, som jag för övrigt hemskt gärna vill se. John Cusack är med. Bara en sådan sak.

Förmodligen kommer vi att kunna enas om Bröderna Grimm eller Tjenare kungen. Kanske. Annars kommer vi bara att åka till Kista för att äta lunch & gå lite i affärer. Och när jag går i affärer med Maken menar jag Onoff, Siba, Claes Ohlsson och andra, hyperintressanta affärer. Skulle jag nämna någon annan affär får han något plågat i blicken & börjar sucka. Jag tror inte att det är unikt för just Maken.

Jaja. Jag återkommer under kvällen eller i morgon med den slutgiltiga rapporten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar