lördag 24 november 2012

Om någon - mot all förmodan - undrar vart jag tagit vägen...

...så förbereder jag köksutrymmandet. Och eftersom Maken varit tvungen att jobba idag så har jag packat. Och packat. Och... Ja, ni fattar. Hittills har det blivit sex kartonger & tre COOP-kassar som står i garaget. Dessutom har vi nu - sedan Maken kommit hem - flyttat vitrinskåp, kyl och frys ut i vardagsrummet.

Jag har alltid gillat kylskåpsmagneter. Det har alltid funnits massor av dem på mina kylskåp genom tiderna. Nu ska vi ha inbyggd kyl och frys - det får mig att misstänka en konspiration av Maken som inte alltid gillat tidigare nämnda magneter.

Hur som helst, det här ser skumt ut för mig:


Tom kyl & frys... Scary...

Kan meddela att Pusselbitarna har sina pepparkakströjor idag - för en gångs skull ville de se likadana ut. :-)


Och självklart ville P1 slå P2... Jag har fått hålla bort dem från varandra halva dagen. Från vilken ålder är det som syskon gillar varandra...?

2 kommentarer:

  1. På din sista fråga: När man lämnat tonåren eller efter att man flyttat hemifrån ;-) (*fnissar* - förlåt!)

    SvaraRadera
  2. Jo... Så var det för mig och brodern i alla fall. :-)

    SvaraRadera