lördag 10 november 2012

Kvällen som varit... (Kolmården, del 2)

Drinkar. God middag - kom ihåg att ta kort på förrätt (toast skagen på surdegsbröd) och efterrätt (marängsviss). Varmrätten var halstrat kött och risotto. Konstigt, jag trodde inte att risotto var a) så torr och b) panerad i en behållare.

Efter middagen var det bad. Jag misstänker att jag lär ha världens träningsvärk i morgon...

Riktigt god. Både jag och Maken gav dock en stor del av räkorna till P1...
Marängsviss. J skrattade åt mig när jag sa att jag inte gillade bananer i denna dessert.
Jag fick dock sista skrattet eftersom de andra fick bananer i sina efterrätter - men inte jag!
P1 byter om till badkläder. Siluetten av en amerikansk fotbollsspelare fick han av armpuffarna.. :)
Utsikten när jag och pojkarna gick till rummet för lite lördagsgodis
och TV-tittande. I klungan därnere återfinns bl a Maken.

Edit (121112): Nu har jag lagt till lite bildtexter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar