måndag 9 september 2013

Vårdcentralen...

Vabbade en halv dag med P1 fram till lunch. Han ville ha äpple, så jag tog fram ett äpple och äppelskäraren. Den kärvade, så jag tryckte lite extra. Resultat? Inte ett delat äpple, men väl en delad tumme. Ett ganska djupt hack i höger tumme och ett grundare hack i vänster.

Jag fick sonen att hämta en handduk att snurra runt händerna och ringde Maken. Sedan gick jag till grannen för att be om hjälp.

Nu när jag kom till jobbet tittade en kollega på handen och tvingade iväg mig till vårdcentralen. Så där är jag nu. Typiskt.

Jag ser även fram emot att gå till Coop och klaga på deras äppelskärare...



3 kommentarer:

  1. Aj!

    www.mammatea.se

    SvaraRadera
  2. Hoppas Coop får sig ett rejält klagomål. Det låter inte skönt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Coop var jättebra. Vi åkte dit och klagade samma kväll. Inget snack, vi fick ersättning för alla utlägg. Jag rekommenderade även att de skulle ta bort de resterande osålda exemplaren...

      Radera