fredag 20 september 2013

Fixar det sista. Vi åker till stugan för att vara med på vår första höststädning där. I morgon kommer dessutom en kompis ut - kul!

Jag tar med datorn - har ganska mycket jobb just nu och ligger efter. Hoppas att Maken tar nattningen ikväll, så jag kan komma igång.

En underbar dag idag, soligt och ganska varmt. Skönt!

Idag när jag hämtade P1 på skolan kom en liten tjej och frågade om jag var hans mamma. När jag svarade ja frågade hon om P1 solat mycket i sommar - han var ju så brun! Nej, svarade jag. Det beror på att han är född i ett annat land. Ok, svarade hon. Var är du född nånstans då?

Pratade med en av P1:s fröknar också och det verkar gå bra. Så skönt!

Ha en skön helg! Det tänkte jag ha, med städning & päronplock.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar