måndag 23 september 2013

Bloggtorka

Just nu känner jag mig inte så intressant. Det känns som om allt jag gör är går upp, klär på mig och barn, går till jobbet, går hem och har hand om barn. Inget att skriva hem om. Det var i o f s det jag skrev om tidigare, men just nu orkar jag inte.

Barnen lekte med nya grannbarn i helgen ute vid stugan, bland annat en adopterad flicka. Det är en intressant slump att inte ha några a-barn runt omkring här - förutom våra vänner, men de bor inte i närheten - men att råka ha grannar med a-barn tre hus bort vid sommarstugan. Som dessutom är mellan Pusselbitarna i ålder. Det där kan bli bra.

Annars är jag trött. P2 blev febrig igår och var gnällig under dagen. Jag tänkte ta med honom till jobbet eftersom förskolan var stängd, men det gick åt skogen. Jag tog med honom dit, startade upp en lektion och gick efter en timme. I morgon kommer farfar, som tur är.

Jag somnade vid läggning och hade svårt att tvinga ner mig. Maken kom precis hem efter en monsterdag på jobbet och jag funderar på att gå och lägga mig.

Som sagt, inte så mycket att skriva hem om. Kanske min bloggtid är över? Är det slut nu? Jag tror inte det, men jag behöver komma ikapp med mig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar