torsdag 9 september 2010

Morgonnöje

Frukost på fiket och noggrann genomgång av Dagens Nyheter. Idag var det många kontaktannonser och de är rätt roliga att läsa.

Jag har inte kollat på Elfte timmen med Peter Settman över huvud taget. Däremot har jag läst Magnus Betnérs sågning av programmet. Idag gör Croneman det samma. Sågar alltså. Han skriver bl a om Settmanifieringen i SVT. Synd. Jag gillar Settman, men t o m jag kan se att han kanske inte ska gå in på samhällskritiken. Men som sagt, jag har inte sett ett enda avsnitt. Jag ska ev se programmen på SVT Play.

Idag blir det en rask promenad hem och sedan sittande vid datorn några timmar. Därefter blir det tågresa till J, vi ska sy lapptäcken. Jag har inte sett åt en symaskin sedan 9nde klass, så det här ska bli intressant. :-) Fortsättning följer...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar