lördag 30 maj 2009

Lördag


Knallblå himmel, strålande solsken... Och jag ska jobba. Tjoho. Men sedan ska jag träffa gammal kompis och det ska bli jättekul.

Igår såg vi "I väntan på Godot" med Johan Rabaeus och Mikael Persbrandt. Mer utförligt om denna senare, men det var bra.

Det som var lite skumt var att få veta att Jenny, som jag ska träffa idag, skulle på samma föreställning. Vad är egentligen oddsen för det? Det var tur att jag fick veta det. De trodde nämligen att det började kl 19 men det började sedan kl 18.

Stockholm maraton idag. Jag har totalt missat det, förmodligen eftersom jag är totalt ointresserad. Om inte Systerdotter P springer förstås. :-)

Idag döps Julia, min äldsta systerdotters första barn. Jag ville vara där, men det blir lite onödigt att åka till Mölndal för bara en dag. Vi får träffas en annan dag.

1 kommentar:

  1. Roligt att ses! Och roligt med teater! Bra att inte missa första timmen på föreställningen... Det hade blivit än mer obegripligt ;)

    SvaraRadera