lördag 9 maj 2009

Lördag 9 maj

Jag har haft lite andra saker att tänka på ett tag nu, men nu ska jag vara tillbaka igen.

Det jag kan säga på rak arm är att jag hittat det mest beroendeframkallande spelet för mig sedan Sims. Mafia Wars på Facebook. Egentligen inte alls min sorts spel, men shit, så mycket jag suttit med det den senaste veckan. Både Maken och A1 säger att jag är beroende av det och visst, till viss del stämmer det nog.

Underbart väder idag, solen skiner, blå himmel och prydnadskörsbärsträdet håller på att slå ut med sina vackra rosa blommor. Dessutom blommar plommonträdet också. Så vackert! Och det ska vi fira med att gå ner i biorummet och se på Las Vegas.

I morgon blir det en sväng till Zetas för att välja lite nya växter. Efter det blir det försenat födelsedagsfirande för H1 som fyllde sex år i tisdags. Måste hitta en present också, eller snarare hitta ett ställe som säljer det jag tänkt köpa till honom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar