tisdag 12 maj 2009

Schlager EM - kval 1

Tanke 1: Ursäkta mig, men var det någon mer än jag som tröttnade fullkomligt på de där så kallade programledarna? Så fruktansvärt tramsiga!

Tanke 2: Kul att Malena gick vidare. Hon är en otroligt bra sångerska, även om det inte var min favorit.

Tanke 3: Sångaren i bandet från Bosnien-Hervegovina såg ut som en ung Björn Kjellman. Intressant. Jag gillade för övrigt den låten också.

Tanke 4: Nej, jag kollar nog inte på kval 2 på torsdag. Kanske om jag desperat behöver ett gott skratt eller två.

2 kommentarer:

  1. Håller med i dina kommentarer! Jag gillar ju Malena, men tycker inte sången gick fram så bra, kanske var det något med ljudet som flera skrev. Förvånades över att jag fann mig själv följa spektaklet med ett halvt öga, men faktiskt så pass att kunde bedöma att Bosnien-H var bäst.

    SvaraRadera
  2. Programledarna var verkligen jättekonstiga! Måste kika lite på kval 2 idag och se hur de sköter sig den här gången. Kul iallafall att Malena gick vidare.

    SvaraRadera