torsdag 28 augusti 2008

USA-valet

Jag sitter och slötittar på utdrag ur talen från demokraternas partikonvent. Allvarligt talat. De är så välregisserade, jag sitter här och har tårar i ögonen. Nog för att jag är blödig, men inte katten brukar jag gråta vid sådana här tillfällen när det gäller svenska politiker!


Visst, det är väl inte de som har skrivit sina tal, men de (Clinton x 2, Michelle Obama) är förbaskat bra talare. Det ska bli spännande att se hur det går i valet. Jag ser också fram emot att se Obamas tal i natt. Han är en grym talare.

---

I'm watching excerpts from the Democratic National Convention and seriously, folks! They are so well directed, I'm sitting here with tears in my eyes. Strange, I am not that emotional when it comes to the Swedish politicians. I'm fully aware of that they probably haven't written their own speeches, but these people (Clinton x 2, Michelle Obama) are well prepared and very good speakers. I'm looking forward to Obamas speech tonight (Swedish time). He is quite good.

2 kommentarer:

  1. Yes it was amazing. I asked CS if the German politicians were as dazzling. He said no.

    SvaraRadera
  2. I suppose they get a lot of media training. That makes me wonder how much is really them and how much is the expected thing to say?

    SvaraRadera