tisdag 26 augusti 2008

Tisdag 26/8, 2008

Jag har varit på promenad runt den där fågelsjön, Lötsjön, i Sundbyberg ikväll. JTyvärr glömde vi att ta med oss bröd till fåglarna den här gången. Lika bra det eftersom M blev attackerad sist gång hon hade med knäckebröd som hon delade ut i hyfsat stora bitar.

Jag & M gick runt sjön och åt sedan middag på en libanesisk restaurang på Tulegatan. Gott med avsmakningsmeny! Vi tänkte egentligen äta något vid Gröna stugan vid sjön, men det var stängt. Jag tycker nog att vårt alternativ blev godare...

För övrigt behöver jag kunna klona mig till i morgon. Jag har bestämt att gå ut & plocka svamp med en vän i morgon och insåg precis att Fortum kommer & installerar någon sorts "energibox" här i morgon någon gång mellan 13-15. Det kommer att bli problem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar