fredag 8 augusti 2008

080808

Regn i dag också. Vilken överraskning, verkligen. Det positiva med den här dagen är att vi äntligen sorterat allt i källaren. Den är nu välstädad, samtliga rum. Det kommer bland annat att ordnas ett gästrum där nere under hösten.

Alla filmer är sorterade också. Tydligen har vi runt 385 stycken, några utlånade, några utan fodral. Det finns ett antal filmer, typ Dawn of the dead, som jag helst skulle vilja "råka" lägga i någon av lådorna som ska gå till second-hand. Följden av det skulle förmodligen vara att Maken skickar iväg mina favoritfilmer, så jag struntar i det.

Jag har tagit bort en länk och istället lagt till en annan. Jonas Peterson, tidigare känd som Silverfisken, har skapat en ny sida där han visar sina foton. Otroligt snygga, jag önskar att jag kunde fota som han! Titta och njut! Brisbane Wedding Photographer. Och om du skulle ha en extra minut över skulle jag rekommendera att gå in på hans svenska blogg också. Han är nämligen även grym på att skriva...

2 kommentarer:

  1. Hm... jag har varit hemma i 08-land (Sthlms kommun, närmare bestämt) hela dagen, och här har det inte varit något regn...

    SvaraRadera
  2. Lyckost! Här i nordväst gjorde det det. De gånger jag befann mig utomhus eller i närheten av ett fönster så regnade det. Inte spöregn hela tiden, men tillräckligt för att jag inte skulle gilla läget.

    Hoppas på bättre väder under lördagen.

    SvaraRadera