måndag 2 juli 2007

Panik. Vårt modem hemma har bestämt sig för att sova på heltid nu. Resultat? Sedan i tisdags-onsdags så där har vi inte kunnat surfa hemma. I fredags bestämde jag mig för att ta upp kampen med ComHem. Telefonkö. 45 minuter. När jag väl kom fram fick jag bara höra att "De där modemen håller vi på att byta ut. Kan du åka till Liljeholmen på måndag & hämta ett nytt?" Hallå? Om de nu *är* dåliga, och håller på att bytas ut, varför har då inte ComHem kontaktat oss om det?

Maken ringde upp dem och såg till att modemet skickas hem istället. Jag är inte så bra på att vara påstridig i telefon.

Nu har jag i alla fall inte kunnat surfa på hela helgen, betala räkningar på hela helgen, blogga på... Ja, ni fattar. Det borde vara som vanligt i mitten av veckan igen. Hoppas jag. Annars blir nog ComHem => GåBort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar