måndag 23 juli 2007

Det märks att vi har haft tonåriga pojkar i huset i ett par dagar nu. De två senaste filmerna jag har sett är DOA: Dead or alive och Du, jag och Dupree. Kanske inte den största mängden kvalitetsfilm jag sett i mitt liv...

Jag har spelat spelet som den första filmen är baserat på och jag måste säga att det var bra specialeffekter i filmen. Om inte annat så blev jag sugen på att skaffa spelet på nytt.

Owen Wilson är med i Dupree-filmen och nu är jag nästan helt säker på att det är den brorsan som jag gillar. Han var kul i Wedding crashers, men det kanske var för att Vince Vaughn var med. Och Christopher Walken.

Jag spelade in Vid din sida när den gick på TV och har sett den i etapper sedan dess. Nu i morse såg jag klart den och den är ju en av de mest tårdrypande filmer jag sett på länge. Så bra skådespelare - både Julia Roberts & Susan Sarandon är ju favoriter. Manus är dock inget vidare och filmen i sig måste spela på tårkanalerna för att få respons från tittarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar