fredag 20 juli 2007

Jag har varit ute och slipat väggar & grundmålat hela dagen. För en gångs skull kunde jag faktiskt göra detta iklädd bikiniöverdel & mysbyxor. Det har nämligen varit ganska varmt hela dagen. Sweet! I morgon kommer barnarbetarna igen (Makens syskonbarn) och då blir det målning av resten av garaget. Vi är på G!

På måndag kommer snickarna som ska fixa vår husgavel. Den behöver bytas ut och vi känner inte riktigt att vi hinner med det själva denna sommar. Runt klockan 07.00 måndag morgon. Maken får ta emot dem om nu det skulle behövas. Själv kommer jag att sussa...

I morgon ska jag arbeta med ett par fönster. De ska kittas och jag måste erkänna att jag är bekymrad. Jag har aldrig gjort något sådant förut. Jaja, någon gång måste alltid vara den första.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar