tisdag 31 juli 2007

Äntligen! Igår såg jag Pirates of the Caribbean 3: At Worlds End. Bara lite över två månader efter att den hade premiär. Jag trodde aldrig att det skulle ta sådan tid. Jag gillade den. Mycket Jack Sparrow, precis vad jag önskade mig. Will Turner, alias Orlando Bloom, är ju ingen favorit, och han är det fortfarande inte.

Och så fick man se lite mer av Bill Nighy också. Åh vad jag gillar honom. Slutligen kan jag också nämna att jag förstår mer och mer varför Keith Richards var en förebild för kapten Sparrow. De tre minuter han var med i filmen var kul att se.

Jag satt och funderade under en ganska stor del av filmen var i hela fridens namn jag sett Lord Cutler Beckett förut. Jag spanade in honom på IMDB nyss. Han spelade pastor Collins i Stolthet och fördom mot Keira Knightley. Det förklarar var jag & J sett honom förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar