söndag 25 juli 2010

Sen kväll...

Det blev lite senare än vad vi tänkt. Vi skjutsade hem Brodern och sedan skulle vi åka till mamma. Inte då. Maken kände att han hade en svullnad i nacken och vi åkte till akuten för att kolla upp den. Dessutom hade han huvudvärk, så vi åkte iväg. Eftersom det var så att jag druckit vin fick han dessutom köra hela vägen...

En och en halv timme senare fick vi i alla fall veta att det inte var något farligt och vi kunde åka hem. Skönt, det var många tankar som for genom huvudet på oss båda. 23.03 var vi hemma.

Nu sitter jag i fåtöljen med mammas katt i knät och ska snart gå och lägga mig. I morgon blir det hemresa.



Jag måste för övrigt visa upp min brorsdotters riktigt snygga naglar. Hon hade inget att göra ett tag och improviserade:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar