måndag 26 juli 2010

Måndag

Första arbetsdagen efter semestern och allt gick bra. Skönt att vara igång igen. Eleverna verkar motiverade också.

Jag är gräsänka idag - och kanske i morgon - och det är lite skönt. Se på vilka program jag vill (just nu ser jag om "Studio 60 on the Sunset Strip"), sitta vid datorn så mycket jag vill och plocka undan när jag vill.



Apropå "Studio 60 on the Sunset Strip": Åh vilken bra serie! Jag läste på Matthew Perrys Twitterflöde att en film var på gång. Jag hoppas att det är sanning. Serien och karaktärerna förtjänar en fortsättning och ett avslut.



Det är väldigt bra dialog i serien, i synnerhet med Matthew Perry, Bradley Whitford och Amanda Peet. Om du inte sett serien borde du ge den ett försök. Den är inte lika bra som "West Wing" (Men let's face it, inget är lika bra som WW...)


(Visst har jag lagt upp denna bild tidigare? Hur som helst är den snygg.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar