torsdag 1 juli 2010

I går, i dag, i morgon.

Igår somnade jag sent. Jag sträckläste "Död tills mörkret faller", d v s den första delen i True Blood-serien. Den var riktigt bra och jag funderade starkt på att åka till en bokhandel idag och köpa de följande böckerna. Kanske i morgon. Jag är dock riktigt sugen på att se TV-serien nu.




Idag har jag väntat på hantverkare halva dagen. Strax efter tolv kom de och jobbade järnet. Det ser riktigt bra ut.

I morgon ska jag hämta mina elevers nationella prov och rätta undan. Jag har inte kunnat kolla min jobbmail idag, så jag vet inte hur många meddelanden jag fått ännu. Tydligen är det något fel med servern.

2 kommentarer:

  1. Kan inte jag få låna boken sen?
    /A1

    SvaraRadera
  2. Självklart. Påminn mig så tar jag med den när vi ses nästa gång.

    SvaraRadera