lördag 17 juli 2010

Ny leksak...

Eftsom mitt internet fortfarande inte fungerar passar jag på att låna Makens ny leksak, hans sprillans ny iPad. Skum sak egentligen, ser ut som en iPhone på steroider ungefär. Men tangentbordet är suveränt, trots krånglet med å, ä och ö.

Annars händer inte så mycket här hemma. Det är riktigt kvavt och vi väntar på regnet. Snart är det på G, kan knappt vänta. Ingen intressant mat i dag heller, det kommer att bli spagetti med stekt korv. Ingen av oss orkar vara mer kreativ än så.

Fåglarna verkar ha blivit glada när vi kom hem, de har kvittrat hela eftermiddagen. Det är klart, de får bad och TV:n är på som vanligt...

I morgon åker vi eventuellt ut till Svärföräldrarna och fortsätter med dammen. Det enda *jag* vet att jag ska göra i morgon är att åka till NetOnNet och köpa mig en USB-nätverksdong. Men vi hinner nog med båda delar, misstänker jag...

Nu kommer regnet. Jag hoppas att det blir mycket och riktig blött - Men sedan hoppas jag att det blir varmt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar