onsdag 28 april 2010

Trött...

Nej, det här är inte en av mina bästa dagar, eller ens veckor faktiskt. Jag vill bara att det blir juni, så uppsatsen är klar, jag har nya kvällselever och terminen snart är klar med gymnasieeleverna.

Konstant trött och ont i huvudet. Om jag inte passar mig blir jag deppig och det har jag faktiskt inte tid med just nu. :-)

Positiv händelse: killen på fiket jag sitter på nu gick runt i lokalen och fyllde på kaffe till de som ville ha mer, bara så där. Inget jag varit med om på länge och garanterat inte i Stockholm.

Positivt #2: det är faktiskt blå himmel och sol ute, om än lite kyligt.

Jag ska ägna dagen åt att skriva på uppsatsen. Jag fick mycket positivt ur intervjun igår. Dessutom ska jag arbeta med kvällskursen och mina distanselever. Jag vill ha en dag som bara är min. Kanske i juni..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar