onsdag 7 maj 2008

Sökningar

De tjugo senaste sökorden hit lyder:

1. historiska personer

2. historiska personer

3. män som hatar kvinnor

4. män som hatar kvinnor

5. let's dance

6. mn som hatar kvinnor film

7. män som hatar kvinnor

8. matthew perry som lärare

9. män som hatar kvinnor film

10. va krävs för bevis för man ska bli fälld i domstol

11. män som hatar kvinnor

12. flickvän i röven

13. rocky daglig strip

14. flickan som lekte med elden

15. män som hatar kvinnor rollista

16. män som hatar kvinnor rollista

17. jag mste skynda mig p innan ngon annan tar dig

18. män som hatar kvinnor film

19. lyrics frn djursholm till danvikstull

20. män som hatar kvinnor tv serie


OK, jag tror att jag förstår. Väldigt många är nyfikna på Män som hatar kvinnor. Jag hoppas i alla fall att det är boken/filmen som åsyftas, när man ser punkt 12...

Det är kul att se att två av de senaste sökningarna handlar om Orup-texter.

Vad gäller fråga 10 så har jag inte en aning. Varför vill personen veta detta? *fundersam*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar