tisdag 20 maj 2008

Dempsey...

Jag kan inte låta bli att skriva om karln. Varje morgon läser jag gratistidningar på väg till jobbet. Lättsmälta nyheter i ett enkelt format. Perfekt för en hyfsat morgontrött lärarfröken. I morse kunde jag dock vakna upp till några riktigt snygga bilder på en tjusig karl - Bonus! Säga vad man vill, men mannen har en grym karisma.

Det jag blev riktigt förvånad för när jag skulle leta efter intervjuer med honom i de större tidningarna, t ex Aftonbladet & Expressen, så fanns det inget alls! Jo, ett par videoartiklar, men ingen text.

Metro har med den bilden som jag klistrar in här ovan, tillsammans med en hyfsat stor intervju. City har också med en snygg bild* och en liten intervju. Båda tidningarna verkar haka upp sig på att han hade Ingmar Stenmark som idol när han var liten. Dessutom har han cyklat runt Norrmalm och "skulle lätt kunna flytta hit". Yeah, right...

Ja, jag får nog gå och se Made of honor i alla fall...

*Let's face it, det blir sällan dåliga bilder på McDreamy...

4 kommentarer:

  1. Was he in Stockholm. Cant wait to see you guys. Want anything?

    SvaraRadera
  2. Yeah, he's promoting his new movie.

    Can't wait to see you too! I'll send you an email if I think of anything I'd want. When are you coming? CS is flying in next week, right?

    SvaraRadera
  3. I arrive Sunday the 8 . He leaves May 29 (his B day).

    SvaraRadera
  4. OK, sounds good. Hopefully the weather is better then. It's a bit cold & windy here now.

    SvaraRadera