tisdag 13 maj 2008

Fyra önskade: platser

Veckans fyra från Sara handlar om platser. Vart vill jag då helst åka? Jag lånar även Saras koncept med att välja ut fyra platser med flera underkategorier...

1. USA. Jag älskar det här landet, förmodligen främst p g a att det är så mycket, hela tiden. Förutom att jag vill tillbaka till NY och Chicago så finns det så många ställen jag vill åka till. Washington DC t ex. Precis som Skolfröken vill jag se staden efter att ha sett Vita huset i alla år. Jag vill också åka till San Franscisco och Las Vegas.

2. Nya Zeeland. Min bror reste dit för flera år sedan och sedan dess har även jag velat åka dit.

3. Japan. Det verkar vara ett fascinerande land.

4. Egypten. Jag vill se pyramiderna och all historia som finns där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar