måndag 10 december 2007

Veckan i korthet

Jag har alldeles för många saker att hinna med på söndagarna. Nåja, måndagen är ju OK för sammanfattningar också...

Bäst i veckan:

Glitterfesten. Även om jag inte var helt pigg & gick hem efter 2½ timme så var det kul att träffa folk jag inte sett på länge.

Träffen hos J igår. Kul med en massa tjejsnack, även om det varken blev film eller spel. Nästa gång... :)

Vad kunde ha varit bättre/Hur kunde jag ha gjort istället?

Om den här jäkla hesheten inte hängt efter mig som ett dåligt minne hela veckan. Att tillbringa 4 dagar så hes att man måste stänga av telefonen på jobbet och sedan 2 dagar och 4 nätter med hostan från helvetet kan göra vem som helst kinkig. Dessutom är jag trött...

Vad händer denna vecka?

Jag ska baka lussebullar inför glöggfikat på söndag. Dessutom ska jag hitta någon sorts present. Och ja visst - Jag fyller år! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar