fredag 7 december 2007

Fredag fredag fredag...

Fredag. Yay! Precis vad jag behöver nu. Till veckan behöver jag förmodligen be alla elever om ursäkt. Jag stängde av telefonen idag så jag skulle slippa prata med någon. Eller snarare kraxa. Min röst är helt borta nu.

Så fort jag försöker prata börjar folk i min omgivning skratta. Hell, jag börjar skratta. Följden av det blir att jag får ännu mer ont i halsen. Varför kan jag inte låta som en något hes Lauren Bacall eller något i den stilen när jag blir hes? Istället blir det snarare en förkyld tonårig kille i målbrottet.

I morgon blir det fest. Närmare bestämt Glitter & Glamour. Jag tror inte att det kommer att vara OK med "less is more" utan snarare "more is more".

Jag har varit på Butterick's... :) Det skulle vara lite kul att sminka sig så här, men lösögonfransarna funkar nog inte så bra ihop med glasögon, är jag rädd. det blev lite smått och gott. Till Maken köpte jag en diskret guldkedja & en enkel klocka. Typ som här till vänster.

Till mig själv köpte jag en rosaglittrig fjäderboa och en en liten handväska med pärlhandtag. I morgon blir det klädshopping...

Ikväll blir det Blossa-07 och På spåret på TV. Nästintill en perfekt fredagkväll när man inte mår helt på topp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar