söndag 23 december 2007

Dan före Dopparedan...

Nu är allt klart, tror jag. Det enda som jag behöver göra i morgon är att grädda frestelsen, annars är allt redo för vår första jullunch i huset. Yay!

Granen står grön och grann i stugan, med dekorationer i rött & guld. Fåglarna var lite skeptiska till det där stora, gröna, lysande trädet bredvid deras bur, men de är (för en gångs skull) modiga pippisar.

Alla paket är inslagna och klara. Jag har dessutom redan spanat in ett stort paket under granen som är till mig. :) Maken påstår att det är en tomte, men det hoppas jag för hans egen skull att det inte är...


Hur som helst:
God Jul till er alla!

Jag hoppas att alla får precis den jul som de önskar sig. (men jag hade velat ha snö också...)

1 kommentar:

  1. God jul till dig också, om än en dag för sent!

    SvaraRadera