måndag 17 december 2007

7 önskningar, snart & på sikt

Utmaning från Sara. Kul! Nu gäller det bara att komma på sju saker som jag önskar mig...

Jag tänker mest på pappa när jag ska skriva ner en massa önskningar. När jag var liten kryssade jag alltid i en massa saker som jag önskade mig i diverse kataloger. Pappa blev irriterad på mig en gång & sa att jag inte kunde få allt jag pekade på. Mitt svar var: Men man kan väl få önska sig...?
  1. En lyckad julmiddag nu när jag ska hålla i den för första gången.
  2. Ett bra 2008 för mig & min familj.
  3. Att förkylningen *äntligen* släpper så jag kan börja träna.
  4. Att jag ska ta mig i kragen & bli klar med mitt sista paper. Nu är det dags.
  5. Mycket snö på julafton. Disneyjul, helt enkelt.
  6. En roligare känsla på jobbet. Något måste hända.
  7. Att två blir tre.
Jag har ingen speciell att utmana, den som vill kan bara fortsätta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar