söndag 13 oktober 2013

Helgen - lite text och mycket bilder.

Vi har varit ute i stugan i helgen och det är inte världens bästa täckning där. Jag har dessutom blivit ganska bortskämd med datortillgång och skriver inte gärna via telefonen längre.

Hur som helst har det varit en underbar helg. Syster K kom dit tillsammans med sin man och med mamma. Det var jätteroligt att få visa dem stugan och området runt omkring. Det har blivit några promenader, god mat och många skratt. Helgen gick alldeles för fort och nu är vi hemma i stan igen.

Tyvärr var jag superförkyld hela tiden, så jag har varit ganska trött. Hoppas att jag kan hålla lektioner i morgon, det är meningen att jag ska introducera två nya kurser i morgon i 2x3 timmar... Min röst är inte den allra bästa just nu, det blir nog till att vila idag.

Maken är nere i källaren med barnen. Han lovade att sätta upp bilbanan till dem ett tag igen. Förhoppningsvis funkar det bättre med den den här gången.

Mamma, K och P2 som sitter längst bort och surar för att jag inte vill bära honom runt hela promenadstråket...
Jag, mamma och K. Nämnde jag att jag är längst & störst...?


2 kommentarer:

  1. Vilka vackra Bilder! Ni verkar ha haft en underbar helg.
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det var en riktigt fin helg. Underbart väder och trevligt sällskap. :)

      Radera