söndag 27 oktober 2013

Borta? Yes, mer än vanligt...

Bokhylleparkering
Det är mycket nu. Födelsedagar, kalas och allmänt ont om tid.

P2 är numera fem år och har firats i dagarna två. Nästa helg blir det dessutom kalas för barnen på förskolan. Han är nöjd med att vara ett år äldre, men vill gärna bli sex år. :)

Maken jobbar rätt mycket just nu och då blir det nonstop tillvaro med Pusselbitarna. Just nu är de inne i en period av ömsesidigt retande, något som är ganska energikrävande. Det blir inte så mycket tid över till bloggande. Eller något annat heller, om jag ska vara exakt...

Say hello to my little friend... :)
För tillfället har båda pojkarna fastnat i en tecknad version av Iron man som går på Disney XD. Lite skumt att se en tonårig Iron man, men pojkarna gillar det.

Jag ska nog ta och hyra mig lite Avengers ikväll, tror jag. Allt för att få se en vuxen variant av Iron man. :)

Allt bra med er, hoppas jag? Något nytt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar