söndag 16 januari 2011

Lite skryt...

Jag är faktiskt fortfarande lite stolt över att jag tog Tomelilla på 10 poäng i På Spåret i fredags. :-) Dessutom tog jag det på första meningen. Det hjälper att vara uppväxt på västkusten - och att ha en bror som gillar halvkassa (men roliga) ordvitsar.

Helgen har varit händelsefattig. Svärföräldrarna var på besök i går och idag halkade vi runt på secondhand i Solna och åt sushi i Bromma Blocks.

Just nu kollar vi på Solsidan och sedan blir det förra veckans På spåret. Efter det ska jag titta över veckans lektionsplaneringar.

Nu börjar programmet igen och då har jag surfförbud. Over and out!



2 kommentarer:

  1. Grattis, bra gjort med 10 poäng!!!

    Solsidan, äntligen är det igång wiihaaa! Dumma dumma Dum-Ove!!!
    Vilken idiot ha ha ha

    SvaraRadera
  2. Ja, han är helt sagolikt dum. Kul att det börjat!

    SvaraRadera